نيسان از مشهد به ايلام نيسان از مشهد به ايلام

ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها

باربري مشهد به ايلام توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي حمل بار و اثاثيه از مشهد به ايل

​  

اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به ايلام و دهلران و آبدانان و ايوان و چرداول و دره شهر و سراب كلان و مهران و سيروان توسط باربري مشهد به ايلام زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به ايلام و دهلران و آبدانان و ايوان و چرداول و دره شهر و سراب كلان و مهران و سيروان از جمله نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه همين الان با ما تماس بگيريد. 
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به ايلام
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
باربري مشهد به ايلام : مسافت بين مشهد تا ايلام به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به ايلام به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به ايلام
1.537 كيلومتر
17 ساعت 51 دقيقه
باربري مشهد به ايلام در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به ايلام و كليه شهرهاي استان ايلام دهلران چرداول آبدانان و (ساير شهرهاي استان ايلام) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به ايلام در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به ايلام و كليه شهرهاي استان ايلام ارائه نمايد.

باربري مشهد به ايلام داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به ايلام بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به ايلام منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به ايلام لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به ايلام و ساير شهرهاي استان ايلام از جمله دهلران چرداول آبدانان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.
051-35224818    09153664818    09159110356   


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/11/22 ساعت: ۱۷ توسط:barbarimashhad :